Regulamin sklepu
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2024
REGULAMIN PROGRAMU BeActive
Niniejszy Regulamin określa: ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Instytut Rozwoju Fitness sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem serwisu internetowego www.ebeactive.pl (zwanego dalej: „Platformą"), zasady korzystania z Karty przez Użytkowników, zasady i warunki świadczenia przez Operatora usług drogą elektroniczną.
1. Definicje
1) Abonament -- czasowe uprawnienie Użytkownika do korzystania z Karty na zasadach określonych w Regulaminie.
2) Dezaktywacja Konta -- czynność faktyczna, do dokonania której uprawniony jest Operator polegająca na usunięciu wszystkich danych Użytkownika podanych podczas Rejestracji, w wyniku której określony Użytkownik traci możliwość korzystania z Platformy i Karty.
3) Dni Robocze -- oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4) Dostawa -- oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Karty w miejsce wskazane przez Użytkownika lub umożliwieniu korzystania z Karty w formie elektronicznej (Karta Wirtualna).
5) Hasło -- oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Użytkownika podczas Rejestracji na Platformie, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika na Platformie.
6) Konto Użytkownika -- oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika panel, uruchomiony na jego rzecz przez Operatora, po dokonaniu przez Użytkownika Rejestracji.
7) Login -- oznacza indywidualne oznaczenie Użytkownika, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Użytkownika na Platformie. Adres poczty elektronicznej Użytkownika stanowi Login.
8) Karta -- oznacza kartę abonamentową lub inną formę zastępczą umożliwiającą skorzystanie przez Użytkownika z usług objętych Programem, w szczególności Operator może udostępnić Kartę Wirtualną dostępną po zalogowaniu na Koncie Użytkownika, którą Użytkownik wyświetla na ekranie swojego urządzenia mobilnego w celu odczytania w obiekcie sportowym lub fitness Partnera; postanowienia dotyczące Karty mają zastosowanie do Karty Wirtualnej.
2. Postanowienia ogólne
1) Wszelkie prawa do Platformy, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jej nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Platformy, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Operatora, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2) Platforma jest udostępniana przez Operatora za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Platformy, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
3) Operator zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie Internetowej Platformy treści reklamowych towarów i usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.
4) Zabronione jest wykorzystywanie Platformy lub Strony Internetowej Platformy przez Użytkowników lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.
3. Korzystanie z Platformy
1) Korzystanie z Platformy oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Platformy, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
2) Korzystanie z Platformy odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
3) Operator dołoży starań, aby korzystanie z Platformy było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Stron Platformy, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego to: Komputer pentium 4, minimum 3.0 GHz, pamięć 1GB RAM lub lepsza, przeglądarka Microsoft Internet Explorer wersja 8 lub wyższa, Chrome lub Firefox wersja 3.5x.
4. Rejestracja
1) Rejestracji może dokonać każdy Użytkownik, który korzysta ze Strony Internetowej Platformy.
2) Rejestracja jest konieczna do skorzystania przez Użytkowników z Karty w ramach Programu.
3) W celu Rejestracji Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Operatora na Stronie Internetowej Platformy i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Operatora poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
4) Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:
a) Użytkownik powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako opcjonalne;
b) Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Użytkownika i być zgodne z prawdą, przy czym Użytkownik jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego;
5. Zamówienie Karty, płatność i korzystanie z Programu
1) Użytkownik może skorzystać z jednego wybranego rodzaju Kart:
a) Karty podstawowej (nazwa handlowa BeActive Comfort) -- umożliwiającej dostęp do Programu w godzinach i dniach określonych w § 6 ust. 5, dostępnej na Stronach Internetowych Platformy bez żadnych ograniczeń,
b) Karty o rozszerzonej dostępności (nazwa handlowa BeActive Open) -- umożliwiającej dostęp do Programu w godzinach i dniach określonych w § 6 ust. 6, dostępnej na Stronie Internetowej Platformy w okresach ustalonych przez Operatora.
6. Zasady Korzystania z Programu i Karty. Odpowiedzialność Operatora.
1) Karta może być wystawiona wyłącznie na Użytkownika, który zawarł Umowę BeActive. W okresie obowiązywania Umowy BeActive Użytkownik może korzystać tylko z jednej Karty.
2) Karta nie może być odsprzedawana lub przekazywana i udostępniana w jakikolwiek inny sposób osobom trzecim. Użytkownik nie jest również uprawniony do przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy BeActive na jakąkolwiek osobę trzecią.
3) Partner zobowiązany jest i odpowiada wobec Użytkownika za wykonanie świadczeń określonych w Programie z należytą starannością. Operator zobowiązany jest i odpowiedzialny wobec Użytkownika za:
a) Dostarczenie Karty,
b) Możliwość prawidłowego korzystania z Karty,
c) Zapewnienie w następujących miejscowościach: m.st. Warszawa, Gdańsk, Sopot, Rzeszów, Częstochowa, Łódź, Wrocław, Siedlce, Poznań, Piła, Kraków, Konin, Katowice, Gliwice, Gdynia, Dąbrowa Górnicza oraz Szczecin co najmniej jednego obiektu Partnera.
7. Rozwiązanie Umowy BeActive
1) Umowa Be Active zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem rozwiązuje się w następujących przypadkach:
a) Z dniem upływu ważności Abonamentu, w przypadku gdy nie został on przedłużony przez Użytkownika,
b) Z ostatnim dniem roku kalendarzowego, w którym Użytkownik ukończył 26 lat lub z dniem w którym utracił status studenta lub ucznia,
c) Z dniem rozwiązania Umowy z powodu naruszenia Regulaminu przez Użytkownika.
8. Reklamacje
1) Użytkownik może zgłosić Operatorowi reklamacje w związku z wykonaniem Umowy o prowadzenie Konta. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Operatora info@ebeactive.pl.
2) Użytkownik może zgłosić Operatorowi reklamacje dotyczącą Umowy BeActive, na zasadach określonych w § 8 ust. 1 powyżej. W szczególności reklamacje mogą dotyczyć braku dostarczenia Karty lub jej błędnego wygenerowania.
3) Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania przez Partnera usług objętych Programem, należy zgłaszać u Operatora.
9. Odstąpienie od Umowy BeActive
1) Użytkownik może odstąpić od Umowy BeActive bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub na adres info@ebeactive.pl w terminie 14 (czternaście) dni od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia.
2) W razie skutecznego odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą, a Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu Karty na adres korespondencyjny Operatora.
10. Zwrot należności
1) Operator dokonuje zwrotu Użytkownikom należności w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia zaistnienia zdarzenia zobowiązującego do zwrotu.
2) Zwrot należności zostanie dokonany z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU.
3) Operator zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotu należności w wysokości 20,00 złotych za każdy przypadek skorzystania z Programu, od momentu złożenia przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
11. Usługi nieodpłatne w ramach Umowy o prowadzenie Konta
1) Operator w ramach Umowy o prowadzenie Konta może świadczyć na rzecz Użytkowników, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
a) Prowadzenie Konta Użytkownika;
b) Newsletter;
c) Usługi portalu społecznościowego.
2) Usługi wskazane w §11 ust. 1 świadczone będą przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
12. Odpowiedzialność
1) Użytkownik może korzystać z usług objętych Programem stosownie do swojego stanu zdrowia i kondycji fizycznej.
2) Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z braku dostosowania się przez Użytkownika do zapisów Regulaminu oraz regulaminów Partnerów.
3) Użytkownik zobowiązuje się pokryć szkody wyrządzone Partnerom oraz Operatorowi z tytułu nieprawidłowego korzystania z Karty oraz szkody powstałe na skutek korzystania z usług Partnera.
13. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
1) W przypadku gdy Użytkownik lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Platformy narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Operatora o potencjalnym naruszeniu.
2) Operator powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Platformy, treści będących przyczyną naruszenia.
14. Dane osobowe i pliki „Cookies"
1) Szczegółowe informacje dotyczące warunków przetwarzania danych osobowych przez Operatora jako administratora danych osobowych znajdują się na Stronie Internetowej Platformy, w zakładce Regulamin > Polityka Prywatności.
2) Operator stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników ze Stron Internetowych Platformy, zapisywane są przez serwer Operatora na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika.
15. Zamknięcie Konta (rozwiązanie Umowy o prowadzenie Konta)
1) Użytkownik, który dokonał Rejestracji i nie zawarł Umowy Be Active lub Umowa Be Active uległa rozwiązaniu, może rozwiązać Umowę o prowadzenie Konta, poprzez zgłoszenie Operatorowi żądania usunięcia Konta Użytkownika.
2) Dezaktywacja Konta następuje w przypadku śmierci Użytkownika.
16. Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
1) Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Platformy.
2) Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Operatora na stronie głównej Platformy wiadomości o zmianie Regulaminu.
3) Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 (czternaście) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
4) W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.